ترلان

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

ترلان

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

طبقه بندی موضوعی

از انجا که کسب و کار های سنتی رو به افول هستند باید به فکر چاره ای باشیم.چاره ای که ما را از عدم داشتن درآمد مناسب به افزایش فروش و چندین برابر شدن درآمد برساند.پس باید در محیطی و کار خود را ایجاد نماییم که پتانسیل بالایی برای درآمد زایی و توانایی شکست کسب و کار های سنتی را دارد.این محیط اینستاگرام نام دارد.

اینستاگرام برای درآمدزایی و کسب درآمد پتانسیل بسیار بالایی دارد.ما می توانیم با توجه به آموزش های بازاریابی اینستاگرام ، کسب و کار خود را در اینستاگرام ایجاد نماییم و به درآمد های مناسبی برسیم.در این مقاله هم به ذکر مثال هایی با زبان خودمانی به شما می گوییم که چگونه اینستاگرام کسب و کار های سنتی را شکست می دهد؟ پس با آنیته همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام , کسب و کار اینستاگرامی

می خواهم با زبان ساده و روان با شما صحبت داشته باشیم.ابتدا یک مثال از کسب و کاری سنتی ، مانند فروش لباس زنانه در یک مکان واقعی بزنم و بعد آن را با فضای کسب و کار در اینستاگرام مقایسه می کنم.

فرضیه اول : فرض کنید شما در یکی از شهر های بزرگ مثل تهران هستید و همچنین شغل شما فروشندگی لباس زنانه می باشد.شما برای این که کسب و کاری قوی و فروش های فوق العاده ای داشته باشید ، بایستی یکی از بوتیک های پاساژ معروفی در تهران را اجاره نمایید.این پاساژ هم باید پر رفت و آمد باشد و اکثر بازدیدکنندگان آن بانوان باشند زیرا شما لباس فروشی زنانه دارید.اگربوتیک  شما این دو فاکتور مهم یعنی داشتن بوتیک  در مکان پر رفت وآمد و مکانی که استقبال بانوان از آن بیشتر باشد را دارا باشد ، احتمال موفقیت شما بسیار بالا خواهد بود و مشتری های فراوانی کسب خواهید کرد که نتیجه آن سود مالی بسیار بالا می باشد.

پی نوشت : شما برای موفقیت در کار بالا ، باید سرمایه ای هنگفت داشته باشید.زیرا قطعا هزینه اجاره یک بوتیک در پاساژ های پر رفت و آمد بسیار بالا خواهد بود و همچنین هر کسی نمی تواند همچین هزینه ای را برای اجاره بپردازد.فرض می کنیم پولدار هستید و شما توانستید همچین مغازه ای را اجاره نمایید ، آیا محصولات شما واقعا ارزش خرید دارد و بانوان را به سمت بوتیک شما سوق می دهد؟ آیا برنامه ای برای فروش بیشتر لباس های خود دارید؟ اگر فروش شما خوب نباشد باید زودی بوتیک خود را جمع نمایید و متحمل ضرر زیادی شوید.افراد زیادی هستند که می تونن با استراتژی بالا به موفقیت برسند ولی عده زیادی هم شکست می خورند و دخل و خرجشون با هم جور در نمیاد.خب این ها رو گفتیم تا به ریسک کاری بالا در کسب و کار های سنتی برسیم.

قسمت دوم فرضیه ی من متناسب با جملات بالا یعنی فروش لباس زنانه به سبک سنتی هست ولی این بار، آن را در فضای اینستاگرام میارم و آن را با کسب و کار سنتی مقایسه خواهم کرد.

فرضیه دوم : اینستاگرام را می توانیم به یک پاساژ بزرگ و پر رفت و آمد که در یکی از بهترین مکان های ایران قرار دارد ، تشبیه کنیم که همه نوع بازدیدکننده ای دارد و طیف مشتریان آن بسیار بالا می باشد.تازه برای اجاره بوتیک در این پاساژ نیاز نیست هزینه ای سنگین انجام دهیم.ریسک کاری آن بسیار پایین می باشد و می شود لباس های خود را به راحتی بفروشیم و روز به روز مشتریان ما زیاد تر نیز می شود.در حال حاظر خیلی از افراد توانسته اند از اینستاگرام ،درآمد های چند میلیونی برسند و کاری جز فعالیت در اینستاگرام ندارند.

پی نوشت: اگر کسب درامد از اینستاگرام اینقدر که ما میگیم آسان و ایده آل بود ، الان همه پولدار بودند و کسب کار های سنتی دیگر، کاری نمی کردند و همه به اینستاگرام روی می اوردند.اگر همه می دانستند اینستاگرام همچین ظرفیت و پتانسیلی برای در آمدزایی دارد ، خیلی ها به سمت این شبکه اجتماعی می آمدند و می توانستند با خیال راحت کسب درآمد داشته باشند.

از دو فرضیه ای بالا به این نتیجه می رسیم کم کم باید به فکر روی اوردن به فضای کسب و کاری جدید بود.در حال حاظر پیشرفت بسیاری از کسب و کار ها ، وابسته به فضای اینترنت می باشد.می توان از ظرفیت ها بهره برد و بازدهی کار خود را زیاد نماییم.یکی از این ظرفیت ها استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ  ، بخصوص اینستاگرام مارکتینگ می باشد.در عصر دیجیتال مارکتینگ می توانیم هوش و عقل خود را بکار بگیریم و با اراده ای مصمم ، کسب و کاری اینترنتی ، و در فضای اینستاگرام، راه بیاندازیم و به درآمد های زیادی برسیم.خیلی از افراد فقط به واسطه ی داشتن یک موبایل و کار کردن روزانه چند ساعت ، به کسب درآمد مناسبی رسیده اند .این یعنی اینستاگرام بهترین مکان برای درآمدزایی می باشد ، اگر مهارت های آن را یاد بگیرید.

درآمدزایی از اینستاگرام

یکی از مهارت ها و راهکار های درآمدزایی ، افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام و البته رعایت نکات آن به راحتی به انبوهی از فالوور ها برسید.یا این که می توانید از بهترین راه افزایش فالوور ، یعنی از ربات اینستاگرام استفاده نمایید.چیزی که خیلی مهم است ما باید اول فالوور ها را به صورت واقعی و هدفمتد افزایش دهیم و بعد آن فالوور ها را وفادار سازیم تا تبدیل به مشتری های ثابت ما شوند.

همان طور که در بالا گفتیم اینستاگرام فرصت بی نظیری برای کسب و کار های سنتی است که بتوانند درآمد خود را چندین برابر نمایند.کسب و کار های سنتی رو به افول هستند پس همین امروز کسب و کار خود را در اینستاگرام ایجاد نمایید و درامد خود را چندین برابر نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
علی وب نیا

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی