ترلان

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

ترلان

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

فروشگاه اینترنتی ترلان,خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی,لوازم منزل و سایر محصولات با قیمت مناسب.

طبقه بندی موضوعی

تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ق.ظ
تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر
سفید کردن پوست برای خیلی از افراد دغدغه شده است به طوری که چند وقت پیش در سایتی خوانم که کاربران چقدر دغدغه دارند تا پوست خود را سفید کنند.حتی سوال شده بود خانم های سفید پوست با با پسر های پوست سبزه ازدواج خواهند کرد یا خیر؟ وب سایت ژل سفید کننده پوست ایموشن برای شما نظراتی را در ادامه به نمایش خواهد گذاشت که جواب سوال قبل را خواهد داد.احساس کردم این مقاله به ژل سفید کننده ایموشن هم ربط دارد و به همین دلیل این نظرات را در ادامه برای شما گذاشته ام.
تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر

1-نظر من خرید سفید کننده خانگی یا همان ژل سفید کننده پوست ایموشن است.بابای من سبزه و مادرم سفید هست.ما بچه ها گندمی شدیم.ینی یه رنگ پوست معمولی.نه به سفیدی مامانم و نه به سبزگی بابام. اما به طور کلی نمیشه یه نسخه پیچید رنگ پوست و مو و...همگی بستگی به محتویات ژنتیکی افراد داره و همچنین به اینکه اسپرم و تخمکی که با هم لقاح میکنن حاوی کدام ژن هاباشن!

2-توی اطرافیان ما، من دخترانی را دیدم که خودشان زیبا بودند و کار و تحصیلات خوبی هم داشتند ولی خواستگارهایی با زیبایی خیره کننده خوش اخلاق با ایمان و شغل و موقعیت اجتماعی بالا را رد کردند و در نهایت به خواستگاری زشت رو با موقعیت اجتماعی کمی بالاتر جواب مثبت دادند!!! یه چنین شخصیت و طرز فکری دارن دخترها.من هم قدبلند و لاغرمردنی هستم ولی سفیدپوست هستم و ترکیب چهره ی زیبایی هم دارم واقعاً نمی دونم نظر یه خانم در مورد من چیه ولی تصور می کنم براشون زیبایی اهمیت خیلی کمی داشته باشه و سعی می کنم جذابیت های دیگه ای داشته باشم.مطلب ژل سفیدکننده پوست ایموشن چیست؟ هم برای ادواج دختر و پسر کارایی دارد.

3-به نظرسنجی ها اگه دقت کنی برای خانم ها پول و موقعیت اجتماعی و ... مهم تر از ظاهر هست.برای خانم ها ارضای نیاز عاطفیشون مهم تر از چهره و عضلات شما هست.حتی بعضی خانم ها به صراحت میگن دوست دارن همسرشون از اون ها خوشگل تر نباشه!! و مرد خوشگلی رو می خوان که یک درجه از خودشون زشت تر باشه!!!میتوانید از روشن کردن پوست ناحیه تناسلی مردان و زنان هم استفاده کنید.شنیدم گرایش جنس مذکر به رنگ سفید و گرایش جنس مونث به رنگ سیاه هست. البته خودم از نزدیک دیدم خانم ها بیشتر طرف پسران سفید می گردند.در تمام موجودات حتی در گل نر تیره تر از ماده هست ماده باید روشن تر باشد تا بهتر بسوزد و ویتامین دی جذب کند که برای تولید مثل نیاز دارد.من هم تنها ملاکم برای زیبایی زن، رنگ پریدگی و شباهت ترکیب چهره به مردم هند، خاورمیانه و اروپا و شمال آفریقاست هست یعنی نژاد قفقازی!در کل در آمیزش تیپ تیره غالب و تیپ روشن مغلوب هست ولی توی فامیل ما چه پدری و چه مادری زیاد دیدیم که تیپ روشن غلبه کرده.بچه های شما می تونن ناقل ژن سفید باشن و اگه باز هم با یه سفید ازدواج کنند نوه هاتون سفید میشن.سفید کننده پوست ایموشن بی نظیر هست.رنگ سفید زیباست ولی نقص ژنتیکی هست. من تنها کسی در اطرافم هستم که چشمان مشکی دارم ولی تنها کسی هستم که عینک نمی زنم و تمام روز پای کامپیوتر هستم.

تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر

4-آدم باید اخلاق و انسانیت داشته باشه چه اهمیت داره سفیدی یا سبزه بودن خدا بهترین نقاشه خودش خیلی خوب میدونه به هرکسی چه رنگ پوست و مو و چشو ابرویی میاد والا اینجا بعضی وقتا چیزایی میخونم سرم یوت میکشه با خودم میگم ما در چه خیالیم و فلک در چه خیال!خدا شاهده به بعضی نکات اصلاا توجه نکردم بابا قسمت بابا انسانیت اخلاق به خدا این مهمتره اونام مهمن ولی فرض کن یه دختر همه چیز تموم سر راهت قرار گرفت حالا چون سبزه است شما هم سبزه ای باید از کنارش بگذری؟؟پناه بر خدا نکنید بابا این کارا رو من خودم سبزه چشم ابرو مشکیم شوهر عزیزم سفید خدا شاهده اصلا به رنگ پوستش دقتم نکردم تا وقتی سرخ و سفید میشد اطرافیان گفتن چون سفیده زودر از خجالت سرخ میشه من فهمیدم بابا طرف سفیده!بچه هم انشالله سالم باشه سبزه و سفید آخه چه فرقی داره خدا زیباترین و متناسبترین رو خلق میکنه خودش وارده!بچه اگه از نظر دیگران زشتم باشه از دید پدر مادرش قشنگترین موجود رو زمینه!زیبایی نسبیه یه آدم نه چندان خوش چهره اگه اخلاق داشته باشه مهربون باشه زیباترین میشه براب قیافه بعد مدتی عادی میشه نکنین خواهر برادرای من نکنید این کارا رو خودتون درگیر این چیزای سطحی نکنید خوشبختی به چیزایی خیلی فراتر است.در ضمن با خرید محصول سفید کننده پوست همه چیز حل خواهد شد.

5-مسیله ظاهر ورنگ پوست برای اکثریت دخترا اهمیت نداره تا اونجاکه من دیدیم دربیشتر مواقع حتی کوریو وکچلیم اهمیت نداشته پس از این بابت اصلا نارحت نباشید ولی به جاش ادم بودن مرد بودن(نه مذکر بودن که به تازگی کم یاب شده) واخلاق و  برای بعضی از دخترا پول(متاسفانه) خیلی اهمیت داره ولی من تویه سخنرانی که متاسفانه اسمشونو فراموش کردم شنیدم که رنگ پوست نشون دهنده گرام مزاجی وسرد مزاجیه و هرچی رنگ پوست تیره تر باشه فرد گرم مزاج تره البته همیشه استثنا هایی وجود داره پس در این مورد خیلی هم بی دقت نباشید چون بودن مردهای بسیار سبزه که با خانم سفید پوست ازدواج کردن ودچار مشکلات جنسی شدن.با جست و جویی کوچک در گوگل متوجه خواهید شد که ژل ایموشن بهترین برای سفید کردن پوست خواهد بود.

تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر

6-سلام والا ما پوستمون گندمگون مایل به سفید و تا به الان فهمیدم که زیاد این چیزا مهم نیست مهم پوستی شفاف است و دوستان عزیز رنگ پوست یکی از ویژگی های زیبایی ست اجزاء صورت هم شرط من خودم دختر سفید پوست با چشمان ابی و موهایی قهوه ای می پسندم اما بعضی از دختران سبزه هستن که اجزاء صورتشون واقعا زیباست کلی بگم صورتی زیبا و با نمک و تو دل برو است که کمی کودکانه باشه(baby face) چه دختر و چه پسر این دسته از صورت ها قابل اعتماد تر است.از ژل سفید پوست کننده ایموشن استفاده کنید حل میشه.خلاصه اگر قصدت ازدواج این زیبایی صورت فوقش سه سال تو چشم باشه با مرور زمان عادی میشه در ضمن داداچ یکم وزنتو زیاد کن منظورم از یکم حداقل ۲۰ کیلویی زیادکن شما الان قدت نسبت به وزن میشه لاغر رو به موت شما یکم وزن اضافه کن عاشق چهره خودت میشی در پناه حق البته فکرنم الان دیگه زنم گرفته باشی

7-پسرهای سفیدجذاب ترن به نظرم وتوانایی جنسی شونم خوبه وفرقی نداره وشبیه نژاداروپائی هاوآلمانی هاوروس هاهستن آمریکایی هاکه این نژادرا نژادبرتردنیامیدونن البته اونجابحث نژادپرستی هم زیاده که آدم های خیلی  سیاه رو آدم حساب نمیکنن که اینم زیادخوب نیست ولی به نظرم درکل پسرهای سفیدجذاب ترن چون تعداشون هم کمه مثلااز ده نفرپسردرایران ممکنه نهایت فقط3تاش سفیدباشه پنج تاش سبزه دوتاش هم سیاه که نه سیاه به آفرقایی هامیگن تقریباقهوه ای هستند.ژل سفید کننده پوست ایموشن یکی از راه های عالی برای سفید کردن پوست است پس نگران نباشید.

8-من یه دختر15سالم پوستم تقریبا سبزس ولی خودم سفید پوستا رو دوست دارم چون از دور جذاب تر بنظر میان من چشام مشکی و مژه های بلندی دارم بینی اندازه و کوچیک و لبای متوسط ولی احساس می کنم سبزه بودن باعث میشه زیباییم زیاد به چشم نیاد اگه سفید بودم زیباتر میشدم پوستای سفیدو دوست دارم ولی پسر باید سبزه باشه.نهایتش می توانید از ژل سفید کننده ایموشن استفاده کنید.

9-من خودم سفیدم ولی از پسر سفید و بور متنفرمممم... ببخشید اینو میگم ولی بنظرم شما جای اینکه ناراحت پوستتون باشین روی هیکلتون کار کنین بهتره. چون بنظرم با توجه به قدتون وزنتون نرمال نیست ( البته این یه توصیه دوستانه بود. ولی خواهش میکنم با قرص و پودر اینکار نکنین که همش ضرره )من به شخصه هیکل خیلی روم تاثیر داره برخلاف حرفی که خیلی اقایون میزنن که خانما دنبال پولن و نمیدونم پول پرستن. یعنی اگه وضع مالی زیاد خوبی نداشته باشه یا قیافه متوسطی داشته باشه یا بقول شما سبزه باشه ولی هیکل خوبی داشته باشه خیلی جذبش میشم.. بقیه دخترا رو نمیدونم من که اینطوریم.راه حل های استفاده از ژل سفید کننده ایموشن هم خوب و کارآمد می باشد.

10-من هم پوست خیلی روشنی دارم ولی از مردان سفیدپوست خوشم نمیاد ، یعنی در کل سبزه رو ترجیح میدهم چون جذاب و پرجذبه ترن ولی نه خیلی سبزه ها ، مثلا عشق خودم  یه خرده سبزه س ولی تا حالا هیچ پسر سفیدپوستی به اندازه ی اون جذبم نکرده از همین جاهم میگم .: فدات بشم سیاوش ، دوستت دارم ، کاش مال من بشی.شوهرم برای من ژل سفید کننده پوست ایموشن خریده و من هم راضی هستم.

تاثیر ژل سفید کننده ایموشن در ازدواج دختر و پسر
منبع : سفید کننده پوست ایموشن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
علی وب نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی